2015. december 10., csütörtök

Klasszik

Ez a minta, amit a legszebb régi katedrálüvegről kölcsönöztem, az egyik kedvencem nekem és a vásárlóimnak is, többféle stílusú enteriőrhöz illik, és mindenféle színben jól mutat. Most készítettem belőle jó sokat, a legnépszerűbb színekben.
Az ezüstvasárnapi WAMP-on lesznek elérhetőek, december 13-án, a Millenáris B csarnokában, az EMELETEN, avagy galérián! A vásártérből vezetnek fel a lépcsők oda - remélem mindenki megtalálja a kis asztalunkat, aki keresi!
Lesznek nagy, 3 deciliteres teáscsészék:
 Két decis csészék:
 És a kisebb, másfél decis kávésakból is néhány:

Az egyik legkedvesebb fotó, amin viszontláttam ezt a csészét, az a következő volt, amelyen a Senki madara című Szabó T. Anna könyv illusztrációja készül Rofusz Kinga asztalán:

Persze sok egyebet is viszek magammal.
Például egy másik kedves virágmintát, pár színben:
A múltkori, népszerű, színes-virágos tálak kiszabásakor széles darabok maradtak a megfestett agyaglapokból - ezekből is csináltam pár csészét - persze itt a virágok vízszintesen úsznak, mert ilyenek voltak a maradékok, de talán rajtam kívül másnak is megtetszenek :-)
 

Még két poszt várható vasárnapig, amelyben hírt adok az ezüstvasárnap a Materra asztalán bemutatkozó edényekről!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése