2016. június 2., csütörtök

Murus - új sorozat születik a Materra műhelyben, íme az első tálak


Május eleje óta várnak dokumentálásra ezek a tálak, a legelső felütései egy új sorozatnak, amely a Murus nevet kapja - jelentése fal, városfal, sánc - és amelyben több új csészetípus is lesz majd, sőt, új matrjoska tálgarnitúra is. A következő hetekben, ha minden jól megy, már ezen a kollekción dolgozunk. A tárgycsoport közös jellemzője az egyenes, vagy kissé ki- vagy bedőlő edényfal, és a matt, effektes, hamu és agyagmázak használata lesz majd. Ezen felül nem csak ilyen játékos-mesélős motívumokkal, hanem geometrikus mintákkal, valamint sokkal semlegesebb, csöndesebb megjelenéssel is készítem majd őket. Ezek az első próbák már felkerültek a webshopba is, a következő, nagyobb szériát pedig majd a június 26-i WAMP-on lehet megtekinteni és megvásárolni.





















5 megjegyzés:

  1. Kíváncsi vagyok, mikor állsz elő olyasmivel, ami nem tetszik nekem... :-) Most is van kedvencem, persze, de a teljes sorozat is nagyon bejön! Meg a neve.

    VálaszTörlés
  2. Boldog vagyok, sokat jelent nekem a te visszajelzésed, tetszésed, Eszter!

    VálaszTörlés
  3. Ez most megint... Az egymásba rakatolható, rózsás változat lehet majd az enyém. Lugas jeligére :) Mohó vagyok, azt hiszem...

    VálaszTörlés
  4. Anna, hát perszehogypersze! Ha rózsalugast szeretnél, biztos lesz az is! :-) matrjoska :-D

    VálaszTörlés
  5. Minden munkád tetszik, de a rózsás mintáid elképesztően szépek, mintha pont nekem találtad volna ki őket. Egy újabb posztodban a tányérok... nem tudom, meddig bírok nélkülük élni :)

    VálaszTörlés