2016. június 4., szombat

Signo kistányérok és poharak

...avagy a holnapi vásárfia - 1. rész.


A Signo sorozat már nem újdonság, korábban ITT esett róla szó.
Viszont a kerek és a lekerekített négyzet formájú kistányér új, eddig ilyen tányérformátum nem volt, mostantól majd más stílusban is felbukkanhat. Két decis, nyomott mintás, fületlen poharak készültek hozzájuk, amiket ezúttal nem csak szürkéskék, hanem halvány púder színnel is mázaztunk. (Tudom én, hogy az idei év színe "a higgadt kék és a rózsakvarc" - de bevallom, én a halványkéket és a rózsaszínt ebben a kevésbé telített, de melegebb árnyalatban sokkal jobban szeretem! :-) ) Visszafogott, finom kontrasztjuk jól fest együtt, például egy reggelizőasztal terítékeként.

A széria tányérai és poharai egyaránt 3000 forintba kerülnek.

 A majdnemszögletesek:
 A kerekek:

 Szín és felület:

 Poharakkal:





2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen egészíti ki egymást a két szín, gyönyörű ez a (nálam) bézses-rózsaszínes árnyalat.

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik! Nekem a szürkéskék a kedvencem, ez a rózsaszín egy itt még kicsit túlságosan is bézs lett, túl halovány - azóta már telítettebbre kevertem ezt a mázat. Viszont jól hagyja érvényesülni az étel színpompáját! :-)

    VálaszTörlés