2015. február 26., csütörtök

Virágeső

 Azt hiszem, minden nőnek járna - egyszer az életben - egy igazi virágeső, vagy virágszőnyeg (nézőpont kérdése)... vagy legalább egy virágos tál :-)
Ez pecsételőt a szórt virágokkal tegnap faragtam meg - és most ez a kedvencem :-)

Nagyon örülök, hogy menet közben az épp csak lenagyolt, nagyjából kifaragott hengert is kipróbáltam egy darab agyagon, mert bár kedvesek a kidolgozott részletek, finomságok, mégis, nekem ez a sejtelmes, kevésbé konkrétan körvonalazott sziluettes rajzolat talán még jobban tetszik, mint a kész, kidolgozott mintázat:
 Csináltam is gyorsan ebből a próbalapból egy tálat, amellyel egyben kipróbáltam az új, nagy tál-formátumot is (kb 26 x 20 cm), ilyen nyersen:

... és közben elhatároztam, hogy elkészítem újra ennek a virágos mintának ezt az árnyék-változatát, hogy megismételhető legyen ez a felület is.

1 megjegyzés:

  1. Jaj, de szép ez a tál! Látom, az érezhetően közeledő tavasz nagyon megihlet téged, mert csupa gyönyörűséggel állsz elő!

    VálaszTörlés