2015. február 25., szerda

Rózsás kedvű

Egyre többen lesznek a tavaszi mintanyomó eszközök. Egy-két nap szükségeltetik a kifaragásukhoz darabonként - fáradságos, de élvezetes aprómunka ez. Hogy pihentessem az elgémberedett kezeimet, mutatok belőlük kettőt.

Ez a virágba borult rózsabokor a hét elején született - nagy tálakon szépen kibontakozik majd minden ága-boga, csészéken pedig a dús növényzet kisebb-nagyobb részletei látszanak majd. Nemsokára ilyen formában is előhozakodom vele.
 Az alábbi ligetes parkot pedig az előző bejegyzésben beharangoztam már, most itt látható a nyomat is.
Ezzel a módszerrel sűrűbb lesz a mintázat, mint a korábbi "egyenként ültetős" megoldásnál, és változatosabb is - igaz, én nem csak az ilyen génbank-szerű botanikuskerteket, hanem az egyszerű almáskerteket, vagy fenyőredőket, tölgyeseket is nagyon szeretem - így hát egyféle-fás is lesz a későbbiekben, ahogy eddig is.

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek, nekem különösen a rózsafa ér el a szívemig. Csodás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Eszter! Régebben is próbálkoztam ezzel a témával, de elemenként felépítve kevésbé kompakt és frappáns,inkább levegős lett a rózsabokor... ezzel az újabb, tapétaszerű megoldással elégedettebb vagyok - igaz,egészen más jellege van... viszont további virágok és bokrok várhatóak, többféle változatban.

      Törlés