2014. március 3., hétfő

Mintamóka

 Még a kecskeméti gipszesprojekt előtt kikevertem másfél tucat új színt, és kipróbáltam őket az új és a régi mintákkal is, köztük a MOZA cementlap-mintázatokkal. Többszínű mintázatban gondolkodtam, és ezt tulajdonképpen sikerült is megvalósítani - olyan áron, hogy az amúgy is iszonyatosan pepecselős munkamódszerem még annál is időigényesebb lett. :-) Nem baj, majd kialakul ez is. A kísérletezés kezdeti fázisa, mint minden igazi játék, az időtlenségben zajlik...
Íme néhány a nyers lapok közül (a színek rengeteget fognak változni még az égetés folyamán):

Csésze lett minden lapból, most már a kemencében vannak. Engem viszont aztán egy kisebb baleset ért, így aztán négy napig nem tudtam használni az összezúzott jobbkezem - a munka így mostanáig szünetelt, pedig ott a sok új gipszforma, alig várom, hogy munkára fogjam!

3 megjegyzés: