2014. december 15., hétfő

After

Vége a karácsony előtti vásár-szezonnak, jövő héten én már nem leszek ott a WAMP-on. Most jöhet a buli után a takarítás, az utóbbi hetek feszített munkatempójában botrányos módon elszabadult itthoni káosz felszámolása. De mielőtt belevágnék a nagytakarításba és a mézeskalács-sütésbe, még írok egy bejegyzést, lezárásképpen.

Nagyon köszönöm a sok érdeklődést, találkozást, beszélgetést, a sok-sok jó szót, amit kaptam a három vásár folyamán! Annyira feltöltődöm ilyenkor! Szintén szívmelengető élmény, amikor visszatérő törzsvásárlók jönnek el hozzám, és ünnep az is, hogy ismerősökkel és alkotó kollégákkal találkozhatok - olyan nagy öröm ez mindig!

Azután hálás vagyok a visszajelzésekért, hogy sokan megosztották velem a gondolataikat, hogy mire van, vagy volna igényük a tárgyakkal kapcsolatban. Igyekszem megfontolni ezeket, és ha egy gondolat többször felmerül, figyelembe is veszem. Így aztán lehetséges, hogy idővel lesz megint a kínálatban kicsi, mokkás kávéscsésze (nemcsak másfél decis), lesz picike kupica (nemcsak fél decis), és lesz nagy űrtartalmú, négy decis teás alkalmatosság (nemcsak két és feles). Legalábbis néhány darab minden vásáron.)

Volt olyan megjegyzés is, amire sajnos nem kérdezhettem rá, hogy pontosan mit jelent, mert nem nekem szólt, csak fél füllel hallottam. Amikor például egy férfi az asztalom előtt elhaladva azt mondta a párjának: "Az a baj, hogy nincs itt egyetlen normális bögre se, ezek se azok" - legyintett az asztalom láttán, és továbbment. :-) Nem tudom, hogy méretre vagy stílusra vonatkozott-e ez az elégedetlenség, de az tény, hogy klasszikus bögreforma - hosszúkás henger nagy füllel, amit négy ujjal lehet megmarkolni - tényleg nincs és nem is volt soha a kínálatomban, sőt, nem is lesz, bár például Tatai Tibor pont ilyent árult a WAMP-on, ráadásul milyen cool busó-grafikákkal!

Mindenesetre boldog vagyok, hogy sokan épp ilyen "nemnormális" edényzetet szerettek volna vásárolni, amilyennel szolgálni tudtam! :-D


Az utolsó égetést szombaton délután szedtem ki a kemencéből, még szürkület előtt lefotóztam, de posztolni már nem volt időm. Azért most mutatok belőlük párat:

Mindenféle-színű felhős kupicák (annak, aki néha olyan, mint én:  hogy ha az eső eláll, gondolatban tovább ázik):
 Az angyal-rajzás ilyen lett kiégetve:
 Ezek pedig az aktuálisan kedvenc fámmal készültek:
Ilyen kékes-szürkés-almafásból egy készült csak, de ez hiba volt, mert egyidejűleg ketten is szerették volna megvenni (majd utólag segítünk a hiányérzeten!):
És sok-sok megrendelésre készült edény is elkészült, de (a felhős kivételével) az alábbiakért nem jöttek el, aki kérték. Talán nem hangsúlyoztam ki eléggé, hogy jövő héten nem leszek már ott, talán csak nem jutottak el... (De az mókás, hogy volt, aki már tavaly is rendelt az első karácsonyi vásáron valamit, amiért nem jött el a harmadikon, és ugyanő most is kért egy hasonlót, két hete, és most sem jött el érte :-) - nem baj, majd máskor másvalakinek pont ilyenre lesz szüksége, ez egészen biztos.)

 Végül álljon itt egy kép a vásárról is:
Megjegyzem, alaptalanul tartottam tőle, hogy majd kevesen jönnek fel az emeletre is, mert szerencsére azért a legtöbb látogató élt ezzel a lehetőséggel.
(Az asztalon lévő tálak például mind egy szálig elfogytak - örülök, hogy tetszik Nektek is! :-) )

Még dolgozom ezen a héten, mert van néhány folyamatban lévő megrendelés, de valószínűleg érdemben már nem fogok írni idén. Januárban pedig rengeteg újdonsággal jelentkezem - már alig várom, hogy idő legyen az innovációra az év elejei nyugalomban! - és egy kis játékkal is jövök. Addig is sok-sok örömteli pillanatot kívánok mindenkinek, hétköznapokon és ünnepeken egyaránt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése