2013. szeptember 16., hétfő

Hódfény

Most Hódmezővásárhelyen töltök néhány hetet, egy kerámia-szimpózionon. Korábban, a diplomám környékén évekig lapokból épített plasztikákkal foglalkoztam. Most szeretnék újra visszatérni erre a rég nem járt útvonalra. Azonban minden kezdet nehéz, így az első napokban inkább csak fényképeztem, rajzolgattam, hogy rátaláljak magamban arra, hogy a rég bejáratott struktúrák ma mit jelentenek számomra, hogyan tudok újra személyesen kapcsolódni ehhez a tíz éve pihentetett témakörhöz, gondolkodtam, tudok-e egyáltalán életet lehelni belé?
A fotókon mindenesetre már megjelenni látszott az engem annyira izgató, absztrakt síkokkal játszó gondolatmenet, így egyfajta távolról közelítő előtanulmányként teszem fel őket ide.


A képek a hódmezővásárhelyi Kerámiaközpont falán és ablakain játszó árnyékokról és fényekről készültek.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése